Vår/sommarskor...














Alla dessa par hittade jag på http://www.skopunkten.se/ 

Där kan man åxå välja 3 betala för 2.. I sommar behöver jag allafall 3 par för mina e slitna nu tycker jag..
Idag ska jag däremot ta på mig mina bröllopsskor...
Dom var så bekväma o sköna så dom åker på i detta fina vädret..




BARNSKOR JAG GILLAR
ME...

















Det finns massor med tuffa skor att välja bland, speciellt om man vill ha nåt som inte e så dyrt tex till dagiset.. Melwin gör åt massor med skor på dagis, o nu vill man helst inte skicka han till dagis i annat än gumistövlar för hela deras gård e just nu bara jord.... i väntan på att gräset ska börja växa.. Frustrerande..
Att ett dagis inte får bidrag till sånt, konstgräs, färdig gräsmatta hade vart perfekt..



  lina  

Hej å hå =)

Självklart så kan vi ta en fika snart, kanske kan grilla en vardagkväll tillsammans? Behöver ju inte vara ngt avancerat. Vet inget om ljusen har provat att ringa nettan men inte fått något svar. Hörs snart hoppas jag. Vad gör ni på fredag kväll? kraaam

Datum: 2009-04-15 / Tid: 14:37:47
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?