Fredag...

ÄNTLIGEN... men veckan har ändå gått fort..

Idag har vi vart hemma barnen o jag, barnen har busat, kollat på film, busat o ja vart högljudda... Jag har vart en tråkmamma idag, jag har nämligen städat o städat o städat...
Men det var verkligen behövligt och nu e jag sååå nöjd, det e rent o luktar gott i hela huset...

Tim han har bestämt sig för att enbart sova på magen... Det får han på dagarna när jag har koll på honom hela tiden men inte på nätterna.. MEN imorse hade han på något konstigt sätt lagt sig på magen själv... hmmm ?? huuur??
Lägger jag honom på rygg vaknar han DIREKT.. Undra hur jag ska göra...

Gabriel har kört tillbaka vår Tv, o där var det en otrevlig typ som tog emot den, 2 veckor ska det ta innan vi får svar, FAN.. O den skulle lagas, vi skulle minsann inte få någon ny, VA FAN Tvn e 5 veckor gammal och går sönder, o vi ska få en lagad Tv tillbaka?? Tänk då.. den har troligtvis inte lika lång livslängd som en NY Tv.. Vi e förbannade nu och Gabriel e inte färdig med detta ärendet.. FAN en 50 tum plasmaTv för en massa pengar, ska väl inte bara sluta fungera en vanlig dag utan att någon rört den.. IRRITERANDE...

Annars så har vi haft en mysig kväll hittills. Vi har ätit gott och bara haft lugn o ro...
Nu kollar vi på KRISTALLEN och sen blir det film, hyrde 3 nya idag :-)

Så jag ska inte sitta här så länge idag men nån bild kan ja lägga upp...

(imorgon ska vi träffa våran nya barnvakt :-) ska bli spännande)

Och så e det KRÄFTSKIVA... Så jäkla gott det ska bli..


3 goa ungar på Herbert´s



Bästa syskonvagnen ever...




I brorsans säng e det mysigt o va ibland..


ha ha vilken min... Dom fina kläderna fick tim av Annika..






  Charlotte  

Åhh hoppas det går bra med mötet med Jenny!

Datum: 2009-08-28 / Tid: 22:43:51
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Jaqueline  

Herregud, vilken café ni hittat. det är ju massa leksaker o grejer där. Jag har länge funderat på hur du lyckas fika där med barnen så. jag drar mig för att gå å fika på stan och jag har EN unge!!

Datum: 2009-08-29 / Tid: 08:45:43
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?