Onsdá..

Och jag, Noel o Tim e själva, konstigt det känns, Melwin har idag börjat på dagis..  Mamma åkte nyss o har en lååång resa framför sig..
lite känns det att man inte ska ses nu på 2½ månad, men det e bara att vänja sig... I Oktober kommer hon o Anna hem för att då ska vi döpa Tim.. Mamma blev glad att vi ska ge honom namnet Eric i förnamn, för hennes farfar, hennes pappa och hennes bror heter åxå det..
Igår hade vi en trevlig kväll, mamma kom vid 19-tiden, vi käkade gott o när barnen hade lagt sig åkte vi in till stan för att hyra Twilight, tuuuur hade vi det fanns en film kvar inne.. Så vi kollade på den o käkade lite godis o drack kaffe, la väl oss vid 23-tiden...

MEN jag kunde inte sova... För igår hade Gabriel med sig en present till mig, jag blev chockad när jag hade öppnat och insåg att det var Så Länge Vi Båda Andas... SÅÅÅ glad jag blev.... (jag som vet att han tycker ja e lite tråkig när jag sätter mig med min bok så fort jag kan) Så jag läste tills ögonen gick i kors... TACK ÄLSKLING, Du e bäst...

Imorse sov vi till 08.3o såå skönt, Noel somnade om efter morgonvällingen Gabriel alltid ger innan han åker till jobbet.. Vi har tjatat lite o druckit kaffe nu här på morgonen..
Jag ska väl se till att komma ut på en ordentlig promenad idag, även fast jag ska vänta tills ca 6 veckor efter förlossningen så känns det som att jag VILL börja röra på mig nu..
O efterkontrollen e inte förrän i oktober, så länge tänker jag inte vänta, Jag saknar min kondis jag hade innan bröllopet.. Så den ska tillbaka nu.. Det lär ta sin tid o jag ska mjukstarta, för jag måste ändå tänka på ryggen..

Jag ska ta o lägga in lite bilder från igår åxå...

Tim gillar gymmet...



Men det e tröttsamt åxå...



Här har Noel precis vaknat o får besök i sängen...




Igår var vi hemma i trädgården o lekte...



Noel gräver...



Mitt helgprojekt, stugan... ser de kul ut...?



TIM just nu, myser brevid mig i soffan..



Ha en fin dag alla, Äntligen lite fint o skönt väder... :-)

  Andréa  

Ebba har likadana kläder som Tim har på d nedersta fotot, fast i rosa då såklart! ;-)

Datum: 2009-08-20 / Tid: 21:42:07
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?