Onsdáeftermiddá

Ja då har vi vart på promenad, vi har gått runt tångaberg och vart en sväng på lekplatsen, Noel har gungat, åkt rutchkana och lekt i sanden så nu e han nöjd, nu sitter vi med varsin skål chips o myser..

Idag har jag bara slappat (som vanligt )  Orken har sprungit iväg o gömt sig... När Gabriel kommer hem e vi 2 om barnen o då känns det lättare för mig att göra annat...
Jag oroar mig lite för morgondagens tripp in till stan, men säkert bara i onödan..
Noel har åxå kommit i en liten trotsperiod nu, han vill alltid tvärtemot, ska man byta blöja, så protesterar han högljutt och ropar man på honom springer han åt andra hållet, men jag minns precis sån här var Melwin i hans ålder..
Men idag har vi vart sams hela dagen och det e ovanligt, kanske njuter han av lite egentid med mig nu när Melwin e på förskolan..


                                                                 Noel o Ja på lekplatsen...




Och nu ringde Gabriel o sa att han bara skulle in o hämta melwin sen kommer dom hem.... SKÖNT..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?