Onsdag..

O vilken natt... Tim har bestämt sig för att hålla mamma vaken då jag e som tröttast :-(
stackars Gabriel har fått sova på soffan för att få någon sömn.. O jag har som tur e fåt sovmorgon igen så jag fått ett par timmars sömn på raken allafall. Känner mig Bakfull...

Idag vet jag inte vad som händer, funderar på att åka till stan, mest för att göra någonting, men jag vet inte ännu, måste hänga lite tvätt och fixa lite annat innan jag bestämmer mig.. Men vi behöver handlat lite mat o så.. Alltså vi gör åt 5-6 L yoggi per vecka, nu när barnen e så här små, tänk om nårra år... Hua, hoppas dom äter annat då kanske..  Men gillar dom yoggi så får dom det, bara dom äter e jag glad...

Det e annars ganska så tomt här i huset när Melwin e iväg, väldigt tyst...

Igår kväll badade barnen en timme i badkaret o lekte, samtidigt hann jag bada Tim åxå, han njöööt.. Efter bad hade pappan lagat god mat, Pasta m Bacon och Ostsås.. -Supergott..
Sen slängde vi oss på soffan o var trötta o matta... Barnen sov kl 20 och ja la mig 21.3o..

Några bilder har ja åxå...



Tim innan badet, mysigt o vädras lite..




Att det kan vara såå kul o bada..



En som gottar sig..


Nybadad



Men de e tröttsamt så man somnar snabbt efteråt..



  Jaqueline  

Kortet på Noel o Melwin. Skulle man delat det, så skulle det lika gärna kunnat vara Melwin på båda bilderna, fast olika ålder. Gud så lika som är! Galet.

Och Tim, man kan inte tro att han jäklas med sina föräldrar, han ser ut som en liten ängel!

Datum: 2009-08-26 / Tid: 12:36:26
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?