Söndag...

Och jag har verkligen inte haft tid / lust o blogga... Har massor med bilder o lägga in men tiden räcker inte till, vi har haft fullt upp... eller det har inte hänt så mkt men datan har inte vart så lockande..

Mamma håller på å flyttar nu för fullt o vi har massor av hennes grejer här hemma på loftet.. anna, Ben, Oliver o Felicia e här åxå så vi har träffats en del o barnen har lekt..

I torsdags åt vi pixxa o kebab här hemma från Campino, då var Annika o Johan här åxå, o igår hade vi hela gänget här igen hela dagen o brorsan kom hit åxå.. Trevligt...

Igår kväll började Gabriel o riva alla Tapeter o lister i hallen, o barnen badade i badkaret minst en timme, sen hade vi bara en lugn Tv-kväll...
Tim åt o gnydde en hel del igår på dagen det var svårt att få han komma till ro, så till slut la jag honom i vagnen ute o han somnade gott o sov där i 4 timmar.. Skönt för både mig o honom... det tar på krafterna ibland o bara amma,amma o amma..

Nu e det redan söndag igen o helgen e snart slut.. Konstigt det känns...
denna veckan ska Melwin tillbaka till dagis efter 6 veckors ledigt... Han ska gå onsdagar o torsdagar hela dagar.. Skönt att det gick att fixa så vi slipper böka..

Annars så... känner mig ganska så osocial på kvällarna, ligger mest med min superspännande bok o läser, Gabriel tycker jag e tråkig men jag kan inte sluta läsa nu, Nu har jag snart läst ut Ljudet av ditt hjärta, o då blir det kaos, måste till bokhandeln o köpa den sissta boken, Så länge vi båda andas....
Om ni inte har läst dom så gör det.... till och med mamma har lånat mina "ungdomsböcker" nu o ska läsa dom, ska bli intressant o få höra vad hon tycker...

Här kommer lite bilder...

Tim 3½ vecka...



melwin på lekplatsen



Melwin o Noel..



Noel glader...



Tim har fått en musikmobil... Jätteintressant..



Tim idag, 1 månad imorgon... i finaste dressen från fam. Engman på Gotland...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?