Tisdá..

Ännu en tråkdag, då menar jag vädret... Blåser kallt brrr... Kanske dags att shoppa en jacka snart...

Barnen vaknade vid 08 imorse, helt Ok tid, jag känner mig ändå inte särskilt utvilad men så e det ju under några månader när Tim äter på nätterna..
Idag har jag inga planer bäst att inte ha det nu för tiden har jag märkt, men jag ska vara hemma allafall...
När Noel sover sen ska jag baka lite, 2 st kladdkakor får det bli.. det går snabbt o e smidigt..
Sen ska jag försöka börja ta tag i all bråte överallt, tvättstugan ska storstädas, vi ska ha förvaring därinne åxå, för verktyg och för Gabriels arbetskläder, så det ska in en hylla och upp med massa krokar på väggen...  Undra om jag skulle kunna klara det själv...

Igår hjälpte vi mamma o köra lite möbler, sen handlade vi o sen var vi såå trötta så det blev kinamat till middag... Så gott det var, det var säkert 1 månad sen vi åt det sisst o vi e ju stammisar.. ha ha
Vi skulle egentligen målat hallen åxå men vi var för trötta så vi la oss i varsin soffa o bara latade oss...

Ikväll måste vi måla, det kommer behövas strykas 3 ggr så vi MÅSTE om vi ska bli klara denna veckan..

Ja har inte mkt på hjärtat alls... Lägger in en bild på Tim, han sover gott brevid i soffan här...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?