Tisdag...

E det idag och det e riktigt gött ute så idag ska vi ut... Allafall gå en tur till lekplatsen o leka o fika lite...
Gabriel jobbar över så vi e själva till kl 18, de ska nog gå det med..

Igår kom Anki o Johan hit med pizza :-) Sen lektes det massor med barnen, stackars Johan... Det var kul med lite sällskap under dagen och dom stannade tills 17.3o :-)
Melwin o Noel var superglada... O ja med... ha ha ha

Efter att dom åkt var vi själva en stund igen, men det gick bra förutom att Noel var övertrött o grinig. Vi lagade mat, toskgryta m potatis och nästan precis efter att vi satt oss o börjat äta kom Gabriel..
Sen fick Noel lägga sig direkt, och sååå trött han var stackaren...

Melwin var uppe ett tag med oss, jag läste ut min bok igår åxå... VAD SKA JAG NU GÖRA??
Får se om jag kan hitta några andra bra böcker.. O det e inte lätt...

Ne de händer inte mkt här just nu alltså...  Imorgon ska Melwin till dagis :-) Det e bra för honom att komma
 iväg o leka lite..  Jag ska försöka hinna med att städa ordning lite, vi måste fortsätta med tapetsering och målning åxå.. De e inte så aktuellt nu när Gabriel jobbar över..  Tänk sen när vi kommit ikapp med allt, när allt e sorterat och iordning, vad ska vi då göra?  Tänk vad skönt att slippa tänka på röran hela tiden o bara njuta av att vara.. Just nu e det föör många projekt på gång..
Men vi ska klara det vi ska bli klara nu på nån månad..
Sen e det dags för att ta hit arbetare som isolerar grunden åt oss så vi kanske får det varmt o skönt i vinter. O så ett MÅSTE till köpa ved...

NÅGON som vet vart vi kan få tag på ett lass Ved.. ??

Ja ja... Nu e de dags för lite mat o sen utflykt...


Ett par bilder från igår





  Jaqueline  

Samtidigt är det rätt gott när man är ute o shoppar hem eller kläder till sig själv, så tycker ju han som jag att rosa är finast! Så vi brukar rösta ner pappa! =)

Datum: 2009-08-25 / Tid: 11:32:49
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  Anonym  

Jag kan kolla upp det där med veden åt er :) Kompisens farsa arbetar i sin skog varje dag.

Datum: 2009-08-26 / Tid: 11:26:22
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?