Torsdag..

Och Tim har sovit gott inatt o jag åxå... Igår hade jag honom vaken mkt på dagen och det gav nog resultat, han var trött inatt, han har inte velat hålla mamma vaken mer än att han har ätit 2 ggr.. Superskönt, så kl 08 imorse var jag den enda i huset som var vaken o pigg, så skönt det var att gå upp själv och njuta lite av lugnet innan noel vaknade nu 8.45..

håller tummar o tår på att detta kanske blir en bra vana. Men troligen inte...

Igår var vi i stan Noel o jag, gick fint att ta syskonvagnen på bussen.. Vi promeneade runt o kikade i affärer, köpte en bok till Tim en sån där fylla i bok, Laban och Jag... Den satt jag o skrev i lite igår..  Ska framkalla foton så jag kan klistra lite i den åxå..
Sen var vi på Torggrillen o käkade, gick bra med båda barnen, Noel var duktig storebror igår. Efter det blev det en liten tur i Gallerian, hittade inget alls.. Fanns massa fint till Tim, men han e den som minst behöver kläder nu..
Kl 18 mötte jag upp Gabriel o Melwin o vi handlade lite snabbt på Willys innan vi åkte hem, Gabriel åkte iväg o jobbade igen o var hemma först 21.3o..

Vi hade mys framför Tvn igår me chips o dipp, var sååå längesen, men jag var inte s sugen på det som jag trodde..
Kollade på True blood på svt1 åxå, men jag vet inte ännu vad jag ska tycka, får ge den några avsnitt till innan jag bestämmer mig..

La oss vid 23-tiden o så läste jag en stund, har ingen bok just nu så jag letade fram Gabriels bok, Pigge Werkelins bok om Tsunamin i Khao Lak (stavning) En gripande berättelse, men jag har inte kommit så långt ännu..
Sen somnade jag gott...




Idag ska vi till stan igen..... :-) vi ska fika med Lina o barnen o kanske Andrea.. efter det går vi nog en sväng till lekplatsen.. så barnen får leka av sig lite...
Så kl 11 ska vi ta bussen in så jag kan inte sitta här o slappa idag..
de e faktiskt bara 2 timmar kvar o 2 timmar går ruskigt fort när man ska ha iordning oss..
I eftermiddag ska vi till GEKÅS... hoppas dom har lite kläder som faller Melwin i smaken, han vill ha, Pokemon, Spiderman eller Cars... NJA, vi får se...




JO... nu ska jag skvallra lite om min söta unge, Melwin, han har nämligen en tjejj på dagis som han e väldigt förtjust i... Filippa heter hon, och igår när Gabriel kom för att hämta Melwin såg han lilla Filippa pussa på Melwin 2 ggr, och Melwin blev otroligt chenerad, och så berättade fröken att på vilan, (sagostunden) hade dom legat brevid varandra och hållt i handen.. Sååå gulligt...
Så nu när man nämner Filippa blir han chenerad och rodnar.. Kan det vara Kärlek.. ha ha ha

Ne... Dax att packa väskan, fixa Noel och mig själv, sen Tim...

Faktiskt kul att hitta på nåt idag me goa vänner... :-)

  lina  

Den boken är jätte bra men varning för tårar :-) Det var jätte kul att fika idag, vi får se till att göra om det lite oftare.



Jag överlevde borttagningen och fick faktiskt bara ett stygn ;-)

Hoppas ni hittar en massa på IKEA.

Vi hörs i helgen.

kram kram

Datum: 2009-08-27 / Tid: 15:59:14
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?