Äntligen helg...

O vad händer idag?? Just nu väntar jag på att elektrikerna ska ringa, så vi får löst vårt golvproblem..
Båda barnen sitter o kollar bolibompa o snart ska Noel sova sin 1:a gång.. MEN jag har ingen välling hemma, min kära man glömde köpa det igår så nu väntar jag på att han ska komma med ett paket. Ja måste vara hemma idag så att gubbarna kommer in i lägenheten.
ÄNTLIGEN, har Josefin (www.alltforforaldrar.se/prinsessan) fått sin efterlängtade bebis, de e en mammablogg jag följer o tycker att den e jättebra. E inne flera gånger varje dag för hon uppdaterar ofta..

I eftermiddag ska vi till stan, vi ska hämta fågeln hos mamma o så ska vi handla allt till Melwins barnkalas som e imorgon.. ballonger, serpentiner, tutor, muggar o tallrikar, tror Melwin vill ha CARS-Tema. Sen ska det handlas till lunchen o efterrätten, Eftersom Melwin inte äter tårta så vill han ha gass-tårta o bjuda på..

Nu vet jag att det inte e hemligt längre... MÅSTE bara säga GRATTIS... till Johan o Helena som väntar TVILLINGAR..
Fasen vad kul 2 bebisar..  ALL LYCKA TILL TILL ER!!!



Nu ringde Gabriel, hans kompanjon e på väg hit med välling, ha ha ha ha stackaren... Men de e bra för det börjar bli dags nu.. Välling o sängen kl 11..

Melwin pusslar sitt CARS-pussel om och om igen han tycker det e jättekul, Noel leker mest med sitt, de e inte så lätt.. Men han lär lite för var dag..

Har lite bilder som jag ska lägga in här åxå..

Igår vid middagen..



Noel äter själv..



Noel duschade lääänge igår



Håret åxå..



Snodde dessa två bilderna från systers blogg..





Nu ska ja kolla runt lite på andra bloggar, som vanligt..
medans jag har skrivit detta inlägg så har jag hunnit få välling av snällaste Martin , vika tvätt, hänga ny tvätt. O så har jag lagt Noel.

Melwin sitter med en Hulkenglass framför TV´n får se vad vi hittar på sen ida.. Nu ska här va lugnt tills Noel vaknar igen.. Sen får man väl gå ut trots skitvädret..

Ha bra fredá..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?