Bilder från veckan..

Noel sjuk men de e alltid kul o bada..



massas diadem e fiiint tycker Noel..



Kolla så svullna ögon han har stackaren..

Goding..



Lite kul kan man ha på Gekås...




Nu ska vi snart kolla lite film o bara slappa framför Tv´n..
Barnen sover gott..
Idag har noel vart mkt bättre så nu e han nog frisk snart.. Hoppas, hoppas..
Idag har jag verkligen vart jättetrött hela dagen, huvudet har värkt o helst skulle jag bara vilja sova, men då kan ja nog inte sova inatt.. Just nu e de Antikrundan, ett av mina favvoprogram.
Man kan bli chockad av vad saker har för värde.. Bäst att kolla upp innan man slänger saker o ting som e lite gamla..

innan filmen ska ja kolla runt lite på mina favvobloggar..
  lina  

Jajaja, jätte roligt, men då tar vi med korv och bröd så dyker vi upp runt fyra halv fem? Kram

Datum: 2009-02-01 / Tid: 20:53:29
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?