En annan idé jag har..

OM vi ska flytta så att jag får inreda ett barnrum så vill jag göra det med dessa... WALLIES - farm.. Så söta dekaler och för 649 kr får man 72 stycken jättedekaler.. att sätta hur man vill, sen när man tröttnat (barnen blivit äldre) så e det bara att ta bort dom från vägen o måla eller tapetsera om.. Låter super..



åxå ifrån www.pippilotta.se 

Man får mycket Ideér när man kikar omkring... Idag har jag spenderat mkt tid vid datan, finns inte så mkt att hitta på faktiskt.. Men nu ska jag laga mat, Gabriel lämnade nyss Melwin hemma så skulle han jobba över nårra timmar för att imorn ska dom gjuta o då måste allt stå klart..
Sen ska vi mysa framför Bolibompa i soffan bara jag o barnen.. O vid 19-20 kommer Gabriel hem o ida e de en hel del på TV att se..
Imorrn kommer dom o fortsätter med vårt golv.. Hoppas dom hittar felet, allafall så kommer det troligtvis va fullt hus imorn en stund, ja e glad bara vi slipper ha 25-28 grader i lägenheten..

Ne dags att ställa sig vid spisen, får se vad jag hittar på idag..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?