Fredag den 13:e

Aldrig har jag märkt nåt av att fredag den 13:e skulle vara så otursdrabbad men man kanske inte ska skriva så..

Men idag hoppas vi på tur för idag ska jag för första gången ta med BÅDA barnen till simhallen.. JAPP det stämmer, jag ska ge det en chans och nu e jag inställd på att allt kommer gå jättebra.. 
Melwin e så duktig i vattnet så han behöver man inte hålla i, bara man e nära o kollar vad han gör hela tiden, och Noel han håller jag ju så nu hoppas vi på att alla ska va nöjda o glada idag.. 
Det var jättelängesen vi badade nu, LaLandia var sisst, mest för att mormorn inte kunnat bada pga näsan. Men jag tänkte nu, att idag känns det bra att testa..  
Noel har nyss fått sin välling och jag o Melwin äter en STOR skål med yoggi och musli.. Sen blir det mackor innan vi åker, man blir lätt hungrig i badet..
Efter badet ska vi fika o sen antagligen åka hem för att packa allt tills ikväll..
Inatt ska jag ju jobba igen så jag åker väl hem till mamma o vilar ikväll innan de e dags..

Så nu e de väl dax att packa väskan med allt som ska med o bädda sängarna o ta tvätten sen kommer Gabriel o hämtar oss... Ser fram emot denna dagen..

Ha en bra fredag den 13:e alla..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?