Fullt ös hela dagen.

En rolig dag.... Imorse fick jag sovmorgon... Sov såååå gott till klockan 10, varför e det extra skönt att få sova länge på mornarna.. Sen jag gick upp har vi verkligen haft fullt ös hela dagen... Började o fixa o göra iordning för kalaset, runt 13 kom gästerna.. 2 barn kunde inte en var sjuk och en var på Bali.. Men det räckte med dom som var...
Vi åt först lunch Spaghetti o Köttfärsås o sen busade barnen o röjjde, o hade superkul.. Sen var det dags för glass o efter det hade vi Fiskdamm, 2 timmar känndes lite lite först men ändå ganska ok, de blev 2½ med allt.. Barnen blev lugna o satt stll när dom hade fiskat sin Godispåse, i den fanns det även klistermärken till alla med Cars såklart..

Jag fick en sak från Lina... TACK... fasen ja e överlycklig, Gabriel e mindre lycklig.. ha ah ah..

Melwin fick fina presenter... Ett par Spidermanskor     DS_243227_A.tif Från Familjen Persson, dom blev han såå glad för, för såna hade vi ju med på Önskelistan...
Från Alvar fick han en Busfabriken-resa, ska bli jättekul, datum e redan bestämt.. Och från Alex fick han ett stämpelset, det sysslade han med ett bra tag på eftermiddagen o tyckte att det var jättekul..

Efter kalaset slappade vi 1 timme, sen åkte Gabriel iväg o hämtade ritningar.. Kom hem, började laga TACOS o efter ett litet tag kom, Johan, Mikael, Ela & Leo... Helt oplanerad kväll, men vi ringde o då ville dom komma hit o det var kul för vi käkade gott, barnen lekte en stund sen spelade vi det nya spelet som verkligen var HELT HYSTERISKT.. Fasen vad jag har skrattat.. Ohhh vilka sjuka saker man ska göra.. Tänk er själva att man ska ställa sig upp varje gång den som sitter till höger om dig pratar o det fick alla göra.. Så det var upp och ner hela tiden, samtidigt som man gjorde det skulle man tex. göra huvud axlar knä o tå varje gång innan man slog tärningen OCH hålla reda på om dom andra gjorde sina "TVÅNG"... Ett riktigt kul spel.. ha ha ha det var längesen jag skrattade så mkt tårarna rann och jag fick nästan huvudvärk, ha ha ah...
Nu har dom nyss åkt hem o jag ligger i sängen... E riktigt trött nu efter en heldag full med spring...

Dax att släcka lampan o sova tror ja...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?