Jobba jobba..

Gör jag nu o e faktiskt ovanligt pigg, de e inte så kul o vara på nätet just nu för det mobila bredbandet funkar inte ok allt tar sån tid..  Men ett litet inlägg ska jag hinna, hoppas jag innan det kopplas bort igen..

Hos mamma innan åt vi supergod mat, fläskfilé skivad ungs-stekt bakpotatis och till det grönpepparsås o en massa goa grönsaker.. Jonas kom åxå o gjorde oss sällskap.. Barnen åt mängder o efter det fick dom varsin påse Guldpengar (chokladpengar) av mamma.. Vi drack VANILJkaffe som mamma hade köpt med sig från norge, supergott, borde finnas här med..    Sen var det att rusa till jobbet.. Ingen vila idag, har verkligen haft full rulle sen kl 07 imorse och nu dröjer det tills klockan e 7.45 innan jag kan sova, såå skön mammas soffa kommer att kännas..

Har kollat lite bloggar idag hittat en hel del intressanta, tycker det e kul o spana runt, ny favoritbloggsida e www.hanky.se  där finns en massa kul bloggar..
Nu ska jag glo lite på Tv, brukar vara en massa bra på NationalGeographicChannel o Discovery.. Sen ska jag skala lite morötter o knapra på inatt.. e fortfarande mätt efter all mat på kvällen..

Återkommer kanske sen, om internet funkar bättre än just nu...

gonatt ni som sover inatt..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?