Lillprinsen e här igen..

Noel har haft det bra hos Annika, han har fått spaghetti o köttfärsås o så fick han duscha läänge igår.. Han var såå nöjd när jag träffade dom på stan.. De e skönt, att allt gått bra.. Tack Annika igen för att du ställde upp..

Själv har jag sovit till 13.3o idag.. Skönt var det.. natten har inte direkt vart lugn.. Men nu e jag ledig igen o jobbar först fredag natt igen.. Nu väntar vi hemma hos mamma på Gabriel o Melwin.. Snart kommer dom o då ska vi hitta på nåt gott att äta.. Blir nån husmanskost.. E så sugen på stuvade grönsaker.. 
Ställde mig på vågen imorse.. Har inte gått upp ett enda gram, tycker ju att man borde lägga på sig lite, e det nåt som e fel... 0,5 har jag gått upp o jag e i 5:e månaden ja ja de kommer väl, jag ska nog inte oroa mig.. 

På lördag e det alla hjärtans dag, som vi inte ska fira nu heller.. Det blir en kväll i Mars, då ska vi skaffa barnvakt o gå ut o äta gott o säkert se en film på bio eller bowla.. Funderar på restaurang Sorba.. Grekiskt som e så gott..
 På söndag e stora dagen för Melwin tyvärr jobbar jag hela helgen, men vi ska självklart fira honom när jag sovit en stund.. Han ska få paket o favoritmat...

Det händer så mkt denna månaden att man knappt hänger med själv.. Men det löser sig alltid..
Nu så ska jag packa ihop sakerna och sen ska vi hem o laga mat sen e det TVkväll som gäller o sängen tidigt..



  Anonym  

Hej

Nej det är inte så roligt, hennes är från förra året dock, har ärvt den av hennes syssling :) Men de ser likadana ut detta året, bara färgerna som skiljer lite...Blir det ngt den 27e? Eller har ni för fullt upp?

Datum: 2009-02-10 / Tid: 17:56:04
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?