Lugna dagen...

har vi verkligen haft idag, när Noel hade vaknat vid 13.15 gick vi upp och spenderade ett par timmar i lekrummet, lyssnade på musik och jag röjde lite samtidigt i garderoben, det behövdes verkligen..
Efter det lagade jag mat, idag blev det, potatis, köttbullar, gräddsås o kokta morötter, riktigt gott faktiskt, barnen åt massor båda två.. Innan maten så gick Melwin ut, o var ute i 1 timme, lekte med sina traktorer och skottade snö.. Jag och Noel höll oss inne, vill inte att han ska bli ännu mer förkyld o så var han lite febrig..
Efter maten började Bolibompa.. Kollade på det sen vid 19, började jag fixa barnen inför natten.. Läste saga och sen somnade båda två gott.. Jag la mig på soffan o åt en Hulken-isglass, kollade på Tv..

Jag har Tv4- fakta och kollar gärna på förlossningskliniken, bäst att passa på nu när Gabriel e iväg, han gillar inte såna program.. Allafall jag har verkligen haft enkla förlossningar, Jag ska vara mer än glad, vissa mammor krystar ju i en oändlighet känns det som, medan jag krystar 2 gånger sen e bebisen ute.. Ja, ja kanske inte så himla bra att sitta o glo såna program men just nu känns det OK, kanske inte ska sitta o glo veckorna innan min egna förlossning..  Men vissa har verkligen ett helvete för att få ut sin bebis, stackare..
Söta bebisar får man allafall se... Och lyckliga familjer och såklart kommer det en o annan tår.. Man vet ju vilken glädje det e, vilket under som sker.. Man får sin lille bebis på magen och njuter av att h-n skriker högt..

Nästa helg.... E det Baby-Barn-Mässa på Svenska Mässan i Göteborg och självklart ska vi dit....
Älskar o titta på massa barn-saker och sen var det mkt underhållning för barnen.. Sen kanske, kanske det kan bli ett stopp på Ikea på vägen hem, jag tror lördagen verkar ha det roligaste programmet. Så just nu riktar vi in oss på det, ska bli kul, det e premiär för min del, har alltid velat åka dit, men inte kunnat av någon anledning..

Nu e klockan mycket, jag fastar alltid framför Tv4-fakta o så e det svårt att stänga av sen..
Imorrn ska jag försöka fixa lite bilder, har vart dåligt med det nu på nårra dagar.. Men det kommer...

Barnen snarkar högt i sitt rum o nu ska jag göra detsamma.. Gonatt alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?