Mamma-kläder..

Dessa funderar jag på att shoppa... tycker man ska klä sig som vanligt när man e gravid, inte gå runt i sunkiga myskläder hela dagarna, joo på morgon o kväll men inte föör mkt..                                                     
              TOP från Ellos
                       Cardigan från Ellos


              Klänning i Denim perfekt till sommaren från Ellos.

              Tunika  från Ellos

                Samma tunika fast i blå/randig

                Jeans från MamaLiving

                         Jeanskjol från MamaLiving



Får ta mig en tur till staden o prova lite... det finns mkt snygga mammakläder nu o tunikor kan man ha så  det bara att sätta ett bälte över magen så blir det snyggt..
Massa ideer, men vart kan man hitta en vårjacka som inte kostar 1000 spänn? Får försöka hitta en som inte e mamma-jacka, utan köpa en större storlek..

Nu vakna Noel, dags att laga lunch sen ska vi gå ut, tror vi ska till stranden o gunga..
  lillasyster  

längst ner på inlägget finns en länk :)

jag ska göra större bröst efter jag fått barn så ungen slipper förstöra mina nya fina boobs ;)

Datum: 2009-02-06 / Tid: 13:27:09
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?