Ohhh...

Först vill jag bara säga, fy för dig pappa.. dålig humor..

NU... ÄNTLIGEN kom Gabriel hem... han har jobbat tills nu... med sig hade han 2 små hamburgare o 1 mellan chokladmilkshake till mig.. såå gott nu när ja e svinhungrig.. Ja måste ändra mina matrutiner jag blir hungrig först vid 13-14- tiden på dagen o äter första målet, sen e de middag vid 17-tiden o sen e ja hungrig igen vid 22-tiden, inte alls bra detta..
Tror de e för att jag jobbar natt o sover till 14- o då äter jag frukost, de flesta käkar innan de lägger sig på morgonen, får nog försöka börja med det. Men hur lätt e de o äta när man e svintrött... Men jag tror de e tvunget, jag kan inte hålla på o äta på kvällen.. Än har jag inte gått upp i vikt men jag lär ju göra det om jag ska fortsätta så här..

Nu e mamma i Hemsedal o hälsar på busungarna där uppe i 1 vecka.. Så jag o Gabriel ska hämta PIPPIN imorgon så stackaren får lite sällskap.. de ska bli kul o ha han här ett tag.. Kanske till o med kan försöka tämja honom lite mer.. han e redan lite tam men inte fullt tam..

Nu ska jag snart in i duschen sen ska ja sova..

Idag har det blivit mkt bloggande, mest för min egna skull, fördiva tiden..

GONATT..
  lillasyster  

haha! vad har han skrivit nu? Rasistskämt? ^^

Datum: 2009-02-06 / Tid: 10:33:54
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?