Skön eftermiddag..

Har vår familj verkligen haft idag, när Gabriel o Melwin kom hem bytte dom om o så åkte vi in till stan igen, gick till Kinarestaurangen och käkade supergod mat.. Satt där o myste o Melwin ¨t massor med Kyckling o ris.. Noel likaså, han tyckte vääldigt mkt om maten idag..
efter det hämtade vi upp lite saker hos Annika som Noel hade haft där.. O så åkte vi hem.. Klockan var redan 19.45 så vi gjorde iordning barnen o la dom, noel fick sin välling o slukade den åxå.
Sen gjorde jag fruktsallad igen, det var såå gott sisst och idag var det precis lika gott, kommer nog bli ganska vanligt på kvällarna här hos oss.. Jag äter massa frukt nu o de e ju bara bra, allafall inte onyttigt..
Kollat lite Tv och nu e det nog snart dax för sängen tror jag..
Imorrn vet jag inte vad som händer på dagen, ska ha barnen hemma båda 2 o om mamma har kommit hem så åker vi väl in till henne en stund o hälsar på.. Sen ska jag ju jobba natt Så nu har jag 3 nätter framöver.. Men sen e jag ledig en hel vecka- jätteskönt.
Ska fixa med Melwins nya dagis-schema åxå, de e inte så lätt bara när jag knapt vet själv, så imorrn blir det snack med kontoret.. Han vet att han ska byta dagis men e nog inte helt medveten om att det e för alltid.. Han frågar mycket om det o det tycker jag e bra.. Vi pratar om det ofta och han har en positiv inställning på det nya..
Stora killen e han nu o de e så kul för han har verkligen väldigt mkt att säga och diskuterar gärna länge om saker o ting.. Ibland undrar man, vart har han lärt sig det, eller hur kan han veta det.. Ibland chockar han en verkligen med sina smarta kommentarer..

Ne.. nu ska jag fixa en sak som jag ska visa sen..





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?