Skön kväll..

Har vi verkligen haft, Lagade maten direkt när vi kom hem.. Det ´var jag som stod för det idag och det blev Röd Pölse med hemmalagat mos och massa grönsaker till.. enkelt men supergott..
Barnen åt verkligen massor, nu e dom duktiga på ätandet.. De e skönt att faktiskt båda äter mkt mat, gillar inte o ge Noel föör mkt välling nu heller vill helst gå ner till 2 flaskor om dagen nu e det 3..
Men självklart får han så länge han vill ha..
Efter maten så duschade jag Melwin, Gabriel tog o nattade Noel.. Eftersom Melwin ska vara hemma imorgon från dagis så fick han vara uppe med oss o mysa..
Jag satte på kaffe o gjorde fruktsallad på melon, äpple, apelsin, vindruvor, banan och passionsfrukt, till det hade vi lite glass.. Sååå gott det var.. Melwin riktigt mös när han fick vara med oss på kvällsmys utan lillebror..
Imorrn ska jag och båda barnen vara hemma, jag ska städa o tvätta, på torsdag ska lägenheten visas för eventuell köpare, så då ska här va fint.. Vi ska åka bort på kvällen, en fika hos Mikael o Ela tänkte vi oss..
Så jag tar övre våning imorrn och nedre på torsdag.. Kan inte toksäda en hel dag. barnen måste ut åxå, blir säkert en tur till stranden..

Nu när jag ska städa så ska jag rensa smygarna, har stora blå sopsäckar som jag ska fylla med massa skräp..

Nu ska jag sova.. Imorrn blir en lång dag, Gabriel åker till STHLM över dagen o e hemma sent på kvällen..

Avslutar med bilder från våran kväll...








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?