Fääärdig...

E jag nu med allt röjj, så jäkla skönt, har bara en maskin tvätt kvar o hänga.. Men med städningen har jag fått otrolig huvudvärk... Inget kul alls..
Nu har jag byggt tågbana med barnen vilket inte e helt lätt eftersom Noel inte förstår att järnvägen faktiskt ska ligga på golvet, han vill helst slita upp den och slänga iväg de olika delarna, då blir Melwin sur o arg.. så jaaa... lätt e det inte... Deras rum var städat för nån minut nu e det full rulle där igen, men de e ju så de ska va... Rent e det nu allafall, då gör de inget om det e stökigt...

Nu ska jag göra lunch, väldigt enkelt för det blev så himla mkt potatis, sås o köttbullar över igår så det blir att värma bara.. (gjorde köttbullar på 1,3 kg köttfärs.) Sen vet jag inte vad det blir till middag ikväll, har inte ens tänkt så långt..

Inatt campar vi hos mamma, Gabriel ska till Växjö och jobba och kommer sent imorrn kväll.. Sån tur att datan e hos mamma våran bärbara alltså, för nu känner jag att det var längesen jag la upp bilder så det e väl dax.. MEN, jag har vart skitkass på att ta med kameran så våran räkkväll och promenader, fika och allt har jag inte fotat, imorrn ska vi baka och då ska kameran med.. Har batteriet på laddning..

Så nu ska jag packa ytterligare en väska, men Melwin tycker detta ska bli kul, sova hos mormor de e inte helt fel och där får man ju kalaspuffar till frukost...

Nu till maten... tjing....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?