Jag drömmer om....

En Bugaboo Cameleon.... Till våran bebis... Kanske lite tidigt ännu, men en sån blir det nog....
Vilken färg bestämmer vi senare, men jag har ett par favoriter..

Bugaboo Cameleon Denim Stroller  Denim  ....   Så här ser den ut....  Och man kan i stort sett välja vilken färg man
                                                                            vill, både suflett, bas och sen sittdelen... Men denna e ganska cool,
                                                                            passar till både kille o tjejj... 
                                                                           Sen behöver man aldrig tänka på en sulky, för vagnen e redan så mini
                                                                           att man inte behöver köpa ny sen...

Högst upp på min barnvagnslista står allafall denna, jag tror det räcker med en ståbräda för Noel + hans sulky, för när Melwin var 2 ville han aldrig åka vagn... Kanske onödigt dyrt bara o köpa en syskonvagn.. Vi får se...


Vad tycker ni??? E den snygg?? eller vet ni nån bra vagn som e liten och med superkvalitet?? Ingen Urban Jungle, den e för klumpig...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?