Jag vill ha...

En symaskin... Jag kan inte sådär jättebra men man kan ju alltid lära sig.. Bara att kunna laga lite kläder, sy filtar, figurer mm mm..  Jag har en massa ideér om att sy egna spjälsängs-skydd till bebisen, då kan man välja cola färger och göra dom extra tjocka.. Ska se om jag hittar ett svart/vitt rutigt tyg som passa lundmyrs lakan.. eller om man har en brodermaskin kan man även brodera det fina hjärtanet... Jag har massa massa ideér och vill bara köpa tyger o sätta igång.. MEN... först behöver man ju en maskin.... Drömma går ju... 

 

NV-200 Elektronisk symaskin - Fåtal maskiner kvar!

En maskin jag drömmer om..

  Lina  

Det vill jag också ha!! Du fyller ju år ganska snart ;-) Nattjobb ja, du har nog det bästa jobbet, att jobba natt alltså, jag tror jag ska göra det i sommar.. Nu ska vi ner till stan, hoppas ni får en trevlig dag! Kramar

Datum: 2009-01-24 / Tid: 09:31:48
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?