Let´s dance o en lugn kväll...

Har vi nu... såå skönt att inte behöva vara vaken inatt igen, hoppas ja kan somna sen bara kan va lite svårt ibland bara.. Noel har sovit ett tag o Melwin somnade just här i soffan brevid mig.. Vi har ätit pizza framför Tv´n och Hulken-isglass efter det... Nu har vi sett Let´s Dance o ja säger bara HEJA MORGAN... Vilken entertainer han e...

Imorrn blir det troligen Svenljunga, Noel har vart lite piggare idag, han fick Ipren och nässpray nu innan han somnade.. Och om det skulle vara så att han blir krasslig under dagen imorrn får vi väl åka hem igen.. Ögonen o näsan rinner inte lika mkt och det e ju ett tecken på att infektionen e på väg att gå över..

Idag sov jag till 14-tiden... sååå skönt de va.. sen hämtade vi Melwin på dagis 15 o så fikade vi på Herberts, bara en snabbfika, vi hade lovat Melwin det.. Dagen har bara flugit iväg... Nu e kl helt plötsligt halv 10..

Gabriel o dom andra har personalfest idag.. Först skulle dom käka lunch kl 13, sen skulle dom gå till Fregatten o bada bubbelpool där och direkt efter det skulle dom bowla, och nu sitter dom nog o käkar god mat på den där western-grillen mitt i stan... Lyckost dom... ha ha ja vill åxå på restaurang.. Vi får ta en myskväll snart igen bara vi o äta gott.. Sen när dom har festat färdigt kommer Gabriel hit o sover han åxå...

Nu ska ja öppna min godispåse o ta en kopp kaffe... Men först måste jag bära in min Stora pojk till sängen..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?