Lite ikapp...

känns det som jag e nu... dom nätter jag har jobbat har det inte hänt så mkt, bara vart med familjen och sovit på dagarna... men jag känner ändå att natt-tjänst e perfekt för mig, jag kommer att trivas riktigt bra och som mest jobbar jag 3 nätter på raken sen e jag ledig 1 vecka.. perfekt...

Ja... imorrn efter jobbet blir det att gå hem till mamma och sova till ca 14-tiden.. Sen ska LaLandia resan planeras, tvättas och packas, sen på kvällen ska vi träffa Annika en stund hemma hos mamma blir säkert lite go mat då åxå...
På Måndag morgon ska vi träffa Lina m familj och handla mat till LaLandia resan... Sen bär det av kl 10-11 åker vi och räknar ca 4-5 timmar körning..
Det ska bli riktigt skoj att se barnen i badlandet dom kommer bli helt tokiga... Så vattenglada som dom e..
Nu ska jag ta en liten paus... har mer att blogga om senare... Massor rättare sagt... För det kommer bli mitt tidsfördriv inatt.







Ett stort fång med blommor skulle jag vilja ge till världens snällaste tjejj, Annika som just nu ligger hemma sjuk...
 Krya På Dig kramar från oss till dig....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?