Måndag...

Jaha då vakna man med huvudvärk igen, de börjar bli rätt jobbigt nu... Barnen har busat i sitt rum så jag har kunnat dra mig extra länge i sängen.. Idag trodde jag att det skulle bli sol ute, men icke... lika grått o trist som vanligt.. Idag har vi inga planer alls, ska fixa lite här hemma sen måste jag nog dra med mig båda barnen till stan.. har några ärenden som måste göras.. men isf tar jag 3 bussen så blir vi hemma lite o tar det lugnt innan + att båda barnen tycker att det e ett äventyr att åka buss.. Kanske till o med hinner med en fika.. Idag e min sissta lediga dag, sen jobbar jag 3 nätter på raken.. Det e lättare än jag trodde o jobba natt och eftersom jag har datan e det ännu lättare, tiden går liksom snabbt.. efter dessa 3 passen e jag ldig 11 dagar igen, rätt gött..

Ne kanske skulle man ta o sätta fart här, snart e de dags för Noel o sova, men just nu gick han förbi mig och det stinker... dags att byta blöja tror ja allt...

Ha en fin månda..





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?