ohhhhhhh...

Nu e jag sur åxå, min Header bara försvann, jag var så jäkla trött på den rosa färgen och ville ha vitt... Och den bara försvann.. buuuuhuuu...
Då får man slå en pling till lillasyster och be om hjälp.. Ja e nämligen helt kass på kodmallar och stilmallar begriper typ NADA... Åhh så irriterande... Ja ja jag gjorde säkert nåt helt fel...
Allafall e min Header strax tillbaka, hoppas jag...

Idag ska vi ha en hemmadag... Städa o tvätta o göra sånt tråkigt... Men det behövs verkligen...
Båda barnen e hemma idag och det e mysigt o ha Melwin hemma.. Funderar mer o mer på dagis, jag vill inte att han ska va iväg varenda dag... Det e svårt för samtidigt gillar jag ju dagiset han går på.. Men att inte föräldrarna själva får bestämma vilka dagar det gör mig lite arg ibland, för när jag e ledig vill jag ju umgås med båda barnen..
Ja, kanske blir det ett byte ändå, fast jag inte vill.. Vi får se...

Senare kanske vi åker till stan.. Vet ej ännu..
Imorrn ska vi ha bakdag hemma hos mamma, bullar o lite annat gott får fylla frysen... Bra att ha när man får besök..

Ne nu e det väl dags att fylla hinken o ta fram moppen och börja med det tråkigaste jag vet...

Ha en bra Måndag....
  lillasyster  

för i helvete Johanna - vad har jag sagt till dig? Ring mig istället för att försöka själv så det går åt helvete, nu är ju allt borta. Haha! Dumunge :D



Ring så pratar vi om hur du vill ha det.

pusshejs

Datum: 2009-01-19 / Tid: 10:15:40
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?