Skön kväll...

Ja nu sitter man här igen i mammas soffa och glor på Tv och käkar salta pinnar.. Extreme Home Make Over e ett bra program som man sällan tröttnar på..
Noel sover men Melwin fick vara uppe lite extra.. Men nu så börjar även han bli tröött o vill sova..
Kvällen här blir lugn Tv-tittande bara.. Men vad gör man en måndag, inte så värst mkt..

Tycker lite synd om min man som ska upp kl 03.3o o köra i detta vädret till Växjö.. Sen jobba hela dagen och hem igen...
Till helgen tänkte jag lyxa till det o handla på Götagatans Chark för det presentkort jag fick från jobbet i julklapp,
250 kr räcker nog till en go bit kött eller kanske ska man ta fram grillen och göra spett, det var längesen nu och de e ju såå himla gott.. Får se vad det blir... Tänk sen när "saluhallen" i breared öppnar, Riktigt lyx ju.. Kommer inte ihåg vilka som ska vara där.. allafall Götagatans..

Imorrn e det säkert lika dåligt väder som idag... Så då kan man med gott samvete vara inne o baka med barnen..
Nu sitter jag o undrar om Karolina har kommit hem från BB, får nog slå en pling o höra hur allt har gått...(imorrn)  E jättenyfiken.. Axel som den nya familjemedlemmen heter e väldigt söt och väldigt liten med svart hår...
Får se om jag kan få nån bild till bloggen som först godkännas av K o J själva..

Ne nu ska Melwin i säng...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?