Snart dags för jobb..

ligger på mammas soffa nu och om en timme börjar jag jobba... Hela natten ska jag vara vaken och första natten e alltid ganska så lätt.. O ja e rätt utvilad känns det som, har ju vart ledig ett tag nu.. Så nu e jag redo.. 3 nätter.. Noel ska va hos mamma imorrn, torsda o freda... Dom dagar man jobbar blir det inte mkt till familjeliv, men all den tid jag e ledig sen väger lätt upp till det.. Så nu e de dags att stänga av datan och slappna i de 4o minuter jag har kvar här  på soffan...


Ps. Det gick bra på det "nya" dagiset idag, Melwin tyckte det verkade jättekul.. Han ville börja direkt, Nu hoppas vi på en plats framöver så ska vi diskutera med det nuvarande dagiset och berätta vad som e på gång.. Samtidigt som det känns bra e det änå lite sorgligt Melwin har ju vart på samma ställe i 3 år nu och känner alla bra, och har fått en nära relation till alla, men han kommer ju lära känna de nya åxå, sen e de ju så att om vi flyttar han nu gör vi inte det igen, nu får han vara på samma ställe tills han börjar skolan...
  lina  

får man fråga vilket dagsi ni har valt?

Datum: 2009-01-27 / Tid: 21:26:52
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  ela  

hej vännen, jag hörde idag på jobbet att ni hade varit där och kollat. ni kom precis efter att jag hade slutat. förresten så såg jag gabbe där idag och lämna papprerna, tror jag. jag vinkade men hade fullt upp och kunde inte gå ifrån. men vi ses kanske snart jobbet igen. det får vi hoppas på i allafall. kram

Datum: 2009-01-28 / Tid: 18:13:13
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?