Spännande dag..

Kommer det vara för Melwin idag... Vi ska nämligen åka till det alternativa dagiset i eftermiddag o hälsa på.. Ska bli kul o se hur det är..
Melwin har vart hemma från dagis nu igår o idag, mest för att Gabriel har åkt hemifrån vid 06 så vi har inte kunnat lämna honom, det e sånt vi vill slippa.. Dagis nu öppnar 07.3o och stänger 16.3o.. Det andra vi har kollat på öppnar 06.3o och stänger 17.30 de e en otrolig skillnad.. Eftersom Gabriel oftast börjar sju får vi pussla ihop det och gabriel får börja senare mm nån morgon har melwin fått åka med till jobbet först o sedan bli lämnad på dagis... Ganska så onödigt..
Så idag får vi se hur vi ska göra det viktigaste e att Melwin tycker det känns bra.. Men det tror jag, han e redan nyfiken..

Annars händer det verkligen ingenting idag ska ta det lungt ladda inför jobbet och försöka att inte städa o ha mig för mkt, sånt som e tröttande.. Jag o barnen ska ta bussen till stan 14 o möta Gabriel sen ska vi lämna Noel hos mamma en timma där, medans vi hälsar på dagis..

Jag e verkligen ingen nattlinne- människa men igår på Gekås, köpte jag såna billiga STORA T-shirts, verkligen skitfula, men sååå jäkla skööna och så skönt att gå upp imorse bara att ta på sig nattlinnet så räcker det.. Gott nu när magen ska växa.. Den har faktiskt börjat växa lite nu, på kvällarna e jag jättespänd på magen, och igår kväll kännde jag ett litet sprattel i magen 2-3 ggr..

Måste bara skriva vad Melwin sa igår, som vanligt när vi hade lite småbrottom, skulle han krångla med ytterkläderna.. Så jag sa till han några gånger men ingen Melwin som direkt brydde sig, men sen röt jag i lite extra -- Att nu får du lyssna, och ta på dig kläderna NU.. Vet ni vad han gör då.... Ställer sig med handen på pannan, som att göra Honnör och säger AJ AJ KAPTEN.... ha ha ha ha ha ha ah lätt att vara sträng då, jag kunde bara inte hålla mig utan började ju skratta.. Men jag försökte liksom dölja det.. Men vad gör man i såna situationer.. ha ha de va för kul...
Ne nu ska jag lägga mig på soffan med barnen o glo barn-tv nån timme o bara ta det lugnt..

Känns nästa som en förkyldning e på G konstant rinnande näsa..

Inatt jobbar jag, blir säkert en hel del inlägg då..

Ha en bra dag...

  lina  

Hej!

Nej jag använder det inte alls så det kan du radera :-) Vi kommer gärna på kalaset :) Vad vill storkillen ha? Ha en bra natt ser fram emot mer inlägg ;) Kram

Datum: 2009-01-27 / Tid: 17:59:21
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?