Tänkte...

Egentligen att jag skulle skriva nåt, men jag kommer inte på så mkt nu, Men... hittade en urgullig barnlampa... Så om jag får som jag vill ska denna pryda barnens rum när vi fått nytt...




JO... Nu börjar folk undra vad Melwin önskar sig.... Jag ska fråga honom lite imorrn och sen så vet jag ju redan vad han vill ha... MEN... inte för mkt leksaker SNÄLLA.... Deras rum e fullproppat...
Imorgon på nattpasset kan jag sammanfatta en önskelista här på bloggen..

JO en sak till... alla släktingar. och vänner .. den 21:a februari e de ju kalas för Melwin... Ni som läser bloggen, vilket jag vet många av er gör snälla skriv en kommentar eller ring mig om ni kommer... Det e snart dax och allafall nån vecka innan ska maten planeras så de e bra att veta...
Alla vi känner e Välkommna... Hela dan den 21:a...

De va allt för denna gången.. kan ju inte direkt lova att detta e sissta inlägget inatt men ja tror det...
Har inte så mkt mer att säg nu...
Kan tänka mig att de flesta sover gott nu...
Dröm sött alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?