Tiden bara försvinner....

Sen vi kom hem från LaLandia.... Vi har ägnat dagarna hemma hos mamma, tagit det lugnt, kollat AstridLindgren filmer och bara slappat.. Vi har käkat gott på kvällarna och kollat TV... bara myst...
Men igår var vi faktiskt lite hurtiga.... Jag, mamma o barnen, satte på oss massa kläder och promenerade i stormen in till stan, där ville Melwin åka skridskor, så mamma var snäll o hyrde ett par till honom... Ohh va kul han hade.. Det var självklart inte lätt, men han var ändå rätt duktig.. Jag o mamma gick brevid honom hela tiden, men han ville helst inte att man skulle hålla i honom...
Efter det skulle vi fika, men cafét var stängt... Vi gick till Kvantum o köpte fika istället sen promenerade vi hem....
Sen var vi helt slut.. ha ha ha men det var verkligen svinkallt i vinden...
Gabriel har tyvärr vart sjuk, han var på akuten i lördags och då fick han reda på att han hade kraftig bihåleinflammation, och fick nåt megapencillin... Tydligen hade han gått med det ett tag o fick lite skäll av doktorn.. Så e de när man e envis... Nu e han redan på bättringsvägen...
Igårkväll kom Annika och med sig hade hon superplankor från värdshuset.. MUUUUMS.. Sååå gott det e.... 

nu ska jag jobba.... 3 nätter på raken igen... så mamma ska ha Noel och Melwin ska va på dagis när jag sover ikapp... Så inatt blir det säkert en del blogginlägg från mig...

Nu ska jag städa övervåningen som behöver både röjjas och dammas och sen ska golven torkas, så här e att göra... Ohhhh vad jag vill flytta nu... Kanske e det nåt på gång....
Skulle va så skönt att flytta till staden....

Ha en bra dag....

"Idag opererar mamma näsan igen... lycka till till dig.... ses sen... "

Här e bilder på Melwin i skridskor...









  Tessan  

Opererar näsan?? Nåt som hänt???

Datum: 2009-01-12 / Tid: 19:48:40
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?