Trööööööööött...

E jag nu.... Vaknade vid 14-tiden då kom Gabriel hit med barnen, som var på glatt humör.. Stök o stoj och en Johanna  med en satans huvudvärk..  Men efter 2 alvedon så e det lite bättre.. Sitter nu o glor på barnTv.. Då e det lite lugn i huset en liten stund... Måste säg att inatt var det svinjobbigt  på jobbet mellan 3-5 då kunde jag inte sitta ner utan gick omkring, åt clementiner, ut på balkongen o kylde ner mig... Men det gick bra och vid 5 fick jag någon konstig energi så mellan 5-7.30 gick jättesnabbt.. Så nu har jag avklarat mina första pass helt själv, tycker att det gick jättebra.. Nu väntar 1 veckas semester och 3 hela dygn på LaLandia med bad o bus med barnen..

Nu mår jag illa och måste få lite mat i magen, jag har jättesvårt för att äta på natten när jag jobbar, jag måste lära mig det... Inatt har jag bara ätit lite clementiner + vindruvor.. Får tänka på nåt som kan vara ok att pilla i sig. Men varm mat går bara inte...

Ne nu kom Annika... Ha en bra dag...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?