Klickat hem...

För min vinst på dodde.se fick jag detta...

Påslakanset Laban, perfekt -likadan färg som vagnen...



Dinglisar elefant ... + snutte (fanns ingen bild)


Pettson-Saga till Melwin... Han älskar Pettson sagor men har bara 1 sen innan o den e sönderlyssnad nu.. Dessutom handlar den om jul..



Bok till Noel, som just nu e -GALEN i  traktorer... 





Jag e supernöjjd... Jag skulle ju egentligen valt Laban- musikmobil men den fanns inte kvar i den färgen jag ville ha...
Fanns bara i svart/ glitter o det passar inte alls till spjälsängslakanen ja köpt.. Men det blev mkt annat bra istället...

Sååå kul o vinna...

O det blev något till alla barnen... Hoppas dom blir glada när paketet kommer med posten nästa vecka...







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?