Mera BB...

Igår kunde jag inte uppdatera, ska försöka få in ett inlägg nu istället.. 

TIM e en underbar bebis, han e så snäll o sover hela nätterna. Jag älskar att ha han sovandes på min mage efter morgonamningen.. Hur kan man älska detta lilla knyte så otroligt..  Varenda minut e guld värt.. Vi har haft turen att få 3 friska fina pojkar som vi älskar såååå mycket....
Det är den finaste gåvan man kan få... Vi befinner oss nu i ett lyckorus...
Nu ska vi njuta av att vara vi...

Nu ska jag fortsätta med lite bilder från Tims första dagar...

Här e Tim 2 dygn och jag har precis fått tillbaka honom från barnmorskan som gett han lite ersättning, här e han mätt o go och lindad, han sov såhär i 3 timmar....



Nu e vi nere och träffar Ela, Mikael o Leo, Johan, och Helena... Tim fick jättefina presenter, Tusen tack..
Ela hade även med sig fikakorg med nybakta muffins....



Nu e vi tillbaka på rummet och han tittar nyfiket, han e vaken nästan en timma..



Och så fick vi en jättefin Blomsterbukett från Farmor på Gotland, tusen tack...



Sissta natten på BB, Tim sover såklart brevid mamma....



Sötaste fötterna...



Sissta dagen på BB.. Lite blandade känslor men skönt att få komma hem till familjen.. En sån här balja skulle man ha hemma, han älskar att ligga där i..



Underbar e han....



Nu åker vi hem.....



Mormor hämtade oss på BB då pappan var tvungen att vara med på ett jobb... Det gick bra, vi åkte till mormor och fikade o annika kom med Noel...
Stannade där ett bra tag innan vi åkte vidare hem, för första gången alla 5 i bilen, känndes annorlunda att nästan behöva tränga ihop oss...
Vi hade en mysig kväll hemma och bara njöt, första natten sov Tim mellan 23-05.3o sen somnade han om efter morgonamningen till kl 8.3o..

På morgonen gjorde vi oss iordning för en tur till stan, här e en go bild när han har sin nya söta mössa o sitter i bilbarnstolen... Där trivs han....



Och med denna bilden avslutar jag detta inlägget, får uppdatera lite då o då när tiden räcker till..

På fredagen var vi på stan hela familjen, åt glass fikade och gick ärenden...  Jättemysigt... Tim fick en bärsele och jag köpte en amningsBH...  Vi träffade mormorn på Herbert´s och senare åkte vi hemmåt.. På kvällen myste vi med film och jag drack ½ glas rött vin.... 

På lördagen mådde jag inte så bra... lång historia som jag inte skriver mer om här.... Men den dagen tillbringade vi på förlossningen, Jag Gabriel o Tim, de stora prinsarna var med mormorn på lekplatsen och en stund på tivoli...

Idag har vi bara vart hemma, Gabriel har kört mammas kartonger och mamma kom hit o hjälpte oss med lite tvätt o damsugning...
Senare åt vi gott o sen kom Lina, Andreas o barnen på fika.... Trevligt var det.. Barnen lekte o William o Noel e numera snaggade sötnosar...

Nu myser vi framför Tvn igen... Sen blir det sängen tidigt....




  tilda - änglamamma till Liam  

Grattis till lillkillen :) så otroligt söt (:

Datum: 2009-07-27 / Tid: 21:25:35
URL/Blogg: http://tiiiildas.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?