Regn såå skönt...

Och en jättebra anledning till att ligga på soffan o lata sig..
Noel o ja äter chips o kollar LillaRödaTraktorn, Melwin o Gabriel e i stan o fixar..

Låg länge i sängen idag åxå,  har haft en ganska så jobbig natt med ryggont o kramp...
På nåt vis blir man lite besviken när man vaknar o allt e som vanligt.. JAHA inte inatt heller.. Inga värkar ingenting...

Idag ska jag inte göra någonting, ska med gott samvete lata mig hela dagen...

Igår var det varmt som attans igen..  Vi hade en lugn förmiddag, Gabriel jobbade till 12-tiden o kom sen hem.. Mamma var här o tvättade bilen o jag pysslade me lite av varje...
Nya torkvindan kom upp åxå, perfekt nu kan ja tvätta  2-3 maskiner o hänga allt samtidigt..

Vi fikade o barnen badade i baljorna o dagen var lugn...

Senare kom Lina, Andreas o barnen hit o vi grillade kött, kyckling o korv o till det hade vi potatis, sallad, bearnaisesås o lite annat smått o gott...
det blev en trevlig kväll, barnen lekte o tjivades  lite men de e ju som vanligt.. Senare på kvällen gick vi in o satte på Emil i lönneberga o fikade sen åkte dom hem igen..

Jag gick o la mig direkt, läste lite o somnade sen gott...

Har lite bilder från gårdagen åxå...

Badar i varsinn balja...



Fikapaus....






Rutschkanan e kul....



Grillar för fullt...



Barnbordet...



Krattar o lastar löv..






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?