Ursäkta...

Har vart skitdålig på att uppdatera med bilder men det har verkligen inte funnits tid till att sitta framför datan, vi har gjort en massa annat kul istället..

Igår kom mamma, hon hade köpt med sig bullar o vi traskade iväg till skogen, sååå perfekt vi bor 5 min till havet 5 min till skogen (promenadavstånd)  o ca 10 min till stan (med bil då) Skogen här var riktigt fin, fina stigar o såklart en massa massa blåbär...
Vi plockade allafall 3 liter, kanske lite mer... Så igår blev det vaniljglass med nyplockade blåbär, finns det nåt godare...  Resten rensade vi o la i frysen så blir dom perfekta till muffins el milkshake sen nån annan gång.. På fredag ska vi ut igen, man får passa på nu när dom e som finast, stora fina bär...

Hinner inte skriva en massa nu men här kommer lite bilder som jag lovat...

Noel älskade bären...



Vi pausade med en fika... Alltid extra gott när man e på utflykt...



Melwin...



En hink me bär...



Såhär satt Noel o var nöjd, han åt o åt o åt....



Melwin var duktig o plockade faktiskt en hel del...

  Ulla  

Fina bilder från blåbärsskogen.

Kram från Ulla

Datum: 2009-07-08 / Tid: 17:42:20
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?