Fullt ös...

E det här idag, nu har jag nyss storstädat andra våning, o ja e så nöjd, jag fick det så fint i min garderob, slängt 2 stora papperskassar med kläder som var slitna eller med kläder jag aldrig mer kommer använda..
Nu har jag typ en mamma-garderob, det känns bra..
Slipper köpa så mkt denna gången, kan ha mkt tunikor o klänningar nu till sommaren..

Nu ska jag först skala potatis, se hänga en maskin tvätt o efter det ska jag duscha o sen ska maten göras klar.. Idag blir det fläsk med löksås, himla gott, min favvomat..
Tror nog att Noel får duscha med mig sen, det brukar bli lugnast så, han e som alla vet galen i vatten..
Barnen har haft en lugn hemmdag idag o jag tror dom har tyckt det vart skönt, Melwin har vart duktig o hjälpt mig däruppe, o nyss har dom ätit frukt.. Noel e galen i kiwi..

När Gabriel kommer ska vi äta o sen efter det ska jag på ljusparty, Ela ville åxå åka med så hon kommer o hämtar mig 18.3o idag skulle det vara lite rea, och det skulle vara det på mina favvoljus- skogsdunge..
Men de e alltid kul o komma iväg o träffa vännerna lite, Anki, mamma o Tina ska åxå med.. Sen vet jag att det kommer fler men vilka vet jag inte..

Igår fick Melwin en kalasinbjudan.. På söndag.. samma dag som Sagas men redan 12.3o så han kan gå på båda kalasen, kul för han att gå till Ture o träffa sina gamla dagiskompisar åxå..Tror han kommer gilla det mycket..
Så nu ska vi ut o shoppa presenter, till Ture blir det nog nån lego-grejj men vad ska man köpa till Saga... Nån som vet vad en 3 årig tjej gillar.. Kanske blir det nåt klädesplagg eller nåt liknande.. Svårt e det..

Ne... klockan går, o jag ska hinna med en hel del innan klockan e 16.3o..

ha en fortsatt trevlig torsdag alla...

  Tora  

sis, blocket.se har massor.

Datum: 2009-03-27 / Tid: 13:07:52
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?