Nattjobb igen..

Jaha då så sitter man här igen o ska va vaken tills kl 8 imorrn, det e lätt nu för nu e jag så himla van.. Kollar lite på spårlöst åxå, tycker det e ett bra program.. Men alltid kommer tårrna..
Idag har vart en lugn dag, jag o Noel har mest gått o fixat hemma, han har vart så himla lugn o snäll idag, han tycker om att vara själv med mig när det har vart fullt hus hela helgen.. Innan vi tog bussen till stan tog vi en lång dusch + att Noel duschade själv medans jag sminkade mig det e helt perfekt, han som älskar vatten kan gott få duscha extra länge, o sen när vi har flyttt e de bara att sätta han i badet..
Vi tog bussen till stan vid 3 o där träffade vi mamma o fikade, dit kom även Anki.. Noel lekte o vid 16.45 kom Gabriel o Melwin o vi gick ett par ärenden sen åkte Gabriel o barnen hem igen.. Jag åkte med mamma hem o la mig en stund på soffan där, gött o vila en stund innan jobbet..


Imorrn kan jag inte direkt sova hemma hos mamma men jag kan vila, Anna o barnen + Noel kommer att vara där...

Men de e rätt lugnt eftersom det bara e en natt nu, det hade aldrig funkat om jag skulle jobbat imorrn igen..
Efter helgen tror jag att jag e långledig igen, ska bli skönt, då ska jag packa.... Man märker att 10 flyttlådor inte räcker långt, vi har en massa från förra flytten åxå, de e inte kul att köpa en massa tråkiga kartonger..
Sen blir det nog lättstädat och tråkigt hemma hos oss, men vad gör det i 2 månader...

Tiden går fort nu, alldeles fööör fort, men de e på ett sätt bra det med..

På torsdag e det ljusparty o på sönda e de barnkalas.. Denna veckan kommer att gå undan känns det som.


Ne inte så mkt att skriva om alls...

Kanske senare... Jag har hela natten på mig juh...

  lina  

ni kan ta våra kartonger de ska ändå kastas. . .

Datum: 2009-03-24 / Tid: 06:56:22
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?