Ny vecka..

O detta e min sissta lediga dag, Imorrn natt jobbar jag igen o sen 3 nätter i streck.. Känns skönt att komma igång nu igen.. Nu sitter vi o äter sen frukost.. Snart ska vi börja göra iordning oss för att åka till stan o fika, o så ska vi gå till biblioteket o hämta ut en bok, alla barn som fyller 4 får gå dit o hämta en bok, en kul grej..
efter det ska jag försöka hitta ett par jeans till Melwin, ALLA går sönder i knäna, tur man inte handlar en massa dyra kläder för nu e det verkligen åtgång på grejerna.. Så idag blir det jeans-jakt, kanske hittar man 2 par.. H&M brukar alltid ha fina..

Har till o med hunnit städa andra våning som jag inte orkade igår så nu e det fint här igen, men jag tror att jag ska rensa bland alla leksaker, kanske skänka lite till herbert´s.. Där behövs säkert lite nytt...
Jag insåg idag när jag städade barnens rum att dom har alldeles fööör mycket saker.. De e nog mest jag som har svårt för att kasta saker speciellt om sakerna e hela o fina..

Ne nu ska ja in i duschen sen e det dags att skynda sig, bussen går 12..






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?