Kopierat...

Denna listan hittade jag på en annan blogg, o eftersom ja gillar listor kopierade jag den direkt o fyllde i.. så här ser den ut..


Du heter:
Johanna Engman
Smeknamn:  Inget, inte vad ja vet..

Låt som när du är ledsen sörjer till?: öhhh ingen
Beroende av: Choklad o chips o salt..

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina blommor, mina barn... Mitt arbete..

Vad säger du för att imponera på någon?:  Ingen aning, gör jag det.. Njee..

Hur imponerar man på dig?:  Man är ärlig.. Alltid..
Brukar du skratta för dig själv?: Jaaa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: I Love you my love..
Var bor du?: I Kärradal, snart i Tångaberg..

Trivs du där?: Nepp inte alls, men snart trivs jag nog ;-)

Äger du några converse: Ja ett par vita..

Sprit, cider, vin eller öl: Vin först o sen cider, En kall öl på sommaren e inte heller helt fel..

Brukar du bli för full: Nee de var längesen, jag blir kanske lite lite lullig..

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk mot något: Ne... joooo ärtsoppa

Har du haft sex idag: Öhhh neej

Hur svarar du i mobilen: Oftast bara hejsan, eller hej de e johanna
Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer snart, e ni klara då?

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar

Sov du ensam: Nej brevid Gabriel..

Brukar du komma i tid: Japp, nästan alltid, allafall till jobb..

När mår du bra: Oftast Alltid

När blev du fotad senast: öhh igår tror jag

Hur känner du dig nu: Pigg o Glad

Vanligaste färg på dina kläder: Jeans- svart o blått
Vad tycker du om fötter: öhh gillar inte fötter, men dom e väl fina nu efter fotbad i grönsåpa i veckan..

Vad saknar du: Min lillasyster o en fönsterputsare..

Hade du en bra kväll igår: Ja och Nej, mys hemma, men ont i ryggen..

Favorit dryck på morgonen: Juice

Rakar du benen: Japp

När brukar du oftast gå och lägga dig: Just nu vid 21-22, i vanliga fall 23-24
Är du blyg?: Nej, eller ibland kanske..

Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag saknar ridningen

Vill du hellre ha mail än brev: Brev e ju jätteskoj att få..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja helt klart

Har du spytt offentligt: Ja tyvärr nårra gånger.. På fyllan då..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Oj har verkligen ingen aning
Är du nöjd med ditt liv: Jag är en lycklig en med fin familj o många nära o kära..

Är du bortskämd: Nej, eller jo kanske lite.. Men inget överdrivet..

Vad gör du i morgon: Ska till simhallen med barnen o mormorn o Oliver.. Sen jobba natt..

Vad är det värsta du vet?: Falskhet, lögner, ormar, maskar, sniglar ja listan kan bli lång...

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Ingen aning, men de e väl en del, mest på mat o kläder till barnen..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kommer inte på någon..

Vad längtar du till?: Sommaren, tills våran bebis kommer, tills vi ska flytta o tills vi ska åka till Gotland..

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, e ganska så ensamvarg av mig, men de jag umgås med gillar jag verkligen..

Vad använder du för shampoo?: Loreal.. Oftast annars Gliss..

Vad är det finaste du fått?: Våra underbara pojkar.. Dom e det finaste som finns..

En speciell dag du minns: Oj massor.. Dagarna barnen föddes såklart, dagen vi gifte oss, en av de lyckligaste som finns. + många många mer..

Hur gammal är du: 27

Tycker du om någon just nu: Japp.. det finns många..

Du samlar på: Vet inte, inget tror jag..

Gröna eller röda äppeln: röda e bäst..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min man o min mamma..

Gillar du golf: Öhhh ibland e det riktigt kul, men åxå riktigt svårt..

Vilken tid gick du upp idag: 07.00 prick..

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Japp..

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: I söndags i måndags...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ojjjj mycket... Husbygge ligger närmast, sen resa, sen en båt..

Bär du glasögon eller linser: nepp

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej inte alls..

När går du upp ur sängen en helgmorgon: När barnen vill, ibland får jag sovmorgon..
Har du piercing: ne. men jag har haft i naveln..

Vill du gifta dig: Jag e gift o lycklig..

Vill du ha barn: Jag väntar mitt 3:e just nu.. Så absolut, men inte fler nu...

Solar du ofta: Nej, oftast bara på sommaren, brun utan sol e bra...

Är du bra på att laga mat: Ganska, om jag vill så kan jag..

Är du flygrädd: Har aldrig flygit..

Hur vig är du: Inte alls, ha ha ha eller jo när jag inte e gravid..

Är du musikalisk?: Ne inte så..

Vad dricker du helst när du är törstig: Juice och Cola, tyvärr får man väl säga.. Cola e inte bra..

Vilken är din favoritglass: Italiensk glass, mumms

Tror du på ett liv efter döden: Absolut, det kan inte bara bli svart....

Tycker du om sushi: Nej fyyy

Vad äter du helst när du ser på film: Godis o grönsaker med dipp..

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej inte sen läääääääänge

Har du tandläkarskräck: Ja lite lätt..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska lätt

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har hänt
Biter du på naglarna: Ja tyvärr

Röker du: nej/ ibland

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag promenerar.

Senaste låt du hörde: Bolibompa....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?