Vaaaad..

Ska jag göra, har absolut ingen fantasi.. Bara sitter här o glor, barnen leker o busar så man kan tro att här e en hel förskolegrupp.. Trött e jag o Gabriel jobbar.. Får väl sätta igång med maten.. Kanske lite tidigt, men bara för att...

Nu e varmvattnet helt plötsligt tillbaka, undrar varför det har vart typ ljummet, nu e det hett igen så ikväll ska här duschas lääänge... Jag hade annars förberett mamma på att hela familjen kanske kom dit o duscha, ha ha ha..
Innan har det liksom bara blivit turbo-duschar, Melwin sa fyyyy va kallt när han skulle duscha sisst, helt otroligt att allt ska krångla..



E det någon som har Noels hängslebyxor??? Från H&M strl 86... Har vi glömt dom hos någon?? Jag saknar dom, Annika e dom hos dig kanske?? Fyy att kläder bara kan försvinna, nu saknar jag ett par vanliga blå jeans som e Melwins åxå o när jag tänker efter så e det massa kläder som e borta, ett par svarta o ett par blå mysbyxor som e Melwins åxå... Alltid får man köpa nytt,nytt nytt..
Säg gärna till oss om vi har glömt nåt klädesplagg någonstans, ibland kan man ju vara lite virrig o inte få med sig allt hem..

Ne... nu ska jag hitta på nåt o fixa med, har egentligen en hel andra våning som behöver fixas men jag orkar inte ens tänka på å städa nu.. sååå tråkigt e det..
Så nåt kul får vi hitta på..

Hoppas ni gör nåt kul en söndag som denna, grå o trist..

Ha de bra alla..

  Annika  

Hahahaha jag ska kolla om dem är hos mig men jag tror inte det... men jag har en bil som e noels hemma=)

Datum: 2009-03-08 / Tid: 19:23:05
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?