Ont i hjärtat...

Har jag efter att ha läst denna  blogg... Jättejobbigt, vet inte varför man fortsätter att läsa när det gör så ont, när tårarna kommer och man känner ett enormt tryck i hela bröstet... Vila i frid lille söte Victor..

Gör som jag... Stöd barncanserfonden... klicka in här för mer info..



                                                                         
                                                                               bild lånad från barncancerfonden...



Hej!
Vi är både glada och tacksamma för din gåva till Barncancerfondens verksamhet. Den är betydande för fortsatt forskning och utbildning inom barncancer.

Betalningen via kontokort är genomförd och gåvan har registrerats hos oss.

Vi har mottagit följande information från dig:



Givarnummer: 2233989
Givare: Engman Johanna
Ordernummer: 4746179



Känner att jag gjort nåt fint idag, nåt som kanske kan leda till något bra... Att dom kan bota denna sortens sjukdom i framtiden..


Sitter här och är så himla tacksam för att mina små prinsar mår bra, att jag får dela varje dag med mina underbara små gossar... Man ska inte ta allt så givet, man ska vara tacksam, och det e jag, jag e tacksam... Dom jag älskar allra mest e friska.. Och det hoppas jag av hela mitt hjärta att dom alltid kommer att vara....





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?