Tröött..

E jag o snart e det sängen som gäller, tur jag duschade i eftermiddags så slipper jag det nu..
Vi har gjort klart däruppe med och på torsdag kör vi ett till lass till huset.. Väldigt bekvämt o kunna dela upp det..
Idag har vi haft en hemmadag.. O vädret har inte vart så speciellt bra så de gör inget..
Barnen har vart på bra humör o lekt mkt med varann idag..
Vi har lyssnat på massor med barnmusik o dansat..
När Gabriel kom hem s tog han tag i matlagningen, så himla skönt, jag tog en halvtimmes dusch... Sen lyxade vi med glass o jordgubbar..
Slappade på soffan en stund innan vi gick upp o sorterade kläder, nu e alla garderober röjda åxå..
Barnen lekte på rummet medans vi höll på..
Sen var det nattning av barnen o sen har ja glott lite Tv o läst massa reklam som kommit i veckan..

Vi har även haft kontakt med vår hyresvärd o vi har i stort sett fria händer, men dom vill inte att vi målar panelen vit... ATTANS, ja ja vi har en annan plan.... ha ha ha ah...
De e ju inte vårt hus så om dom vill ha bastupanelen kvar så får det bli så.. Vi e glada ändå... Vi ska ju få hyra ett superhus... Kommer säkert bli kanon..
Ohh både jag o Gabriel e ivriga nu...

Det har inte hänt så mkt mer...
Nu ska jag packa väskan, för imorrn ska jag o Noel åka med in till stan, FÖRE kl 07.. fyyy vad tidigt...
Men eftersom jag ska ha med lite saker in så får det bli så... Det underlättar för mig massor att få skjuts in, så kanske jag slipper dessa hemska "förvärkar"...  Sen när Gabriel slutar så hämtar han Noel o så får jag en helledig kväll + natt... Ska sova hos mamma... underbart... Tack älskling... Så lämnar Gabriel Noel hos mig på torsdag morgon... O då e det Gekås, vilket lär ta tid, för jag måste ta det superlugnt nu... Pausa mkt mellan varven..
Imorrn ska vi sy.... Ser jag fram emot supermkt...
Sen e de ljusparty, ni missar väl inte... Klockan 19.oo




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?