en bra dag...

Dagen började jag med att frysa. brrrrr.. Fick inte igång brasan o allt va jobbigt... Pratade en hel del med Andrea, vi e experter på att prata bort flera timmar.. :-) Tvättade o fixade lite samtidigt...
Sen när Andrea hämtat Filippa på dagis så kommer dom hit... Med Andrea´s pappa som kommer in som en hjälte och gör värsta brasan i mitt hem, sätter igång elementen och ger oss en kasse ved... Sååå snällt, tusen tack!!
Nu svettas vi nästan... ;-)
Andreá stannade kvar, bjöd mig på Chai-latte- verkligen kanongott och vi tjatar o barnen leker...

Sen kom Gabriel, kanontrött... Andreá stannade kvar ett tag o ja började lite smått me maten.. Det blev en god gryta med massa grönsaker o strimlat nötkött till det hade vi riis..
Sen var det dax att fixa barnen inför natten o städa rummen och sen var vi såå trötta båda två så vi la oss i soffan o kollade Tv. O vi som skulle renoverat, ja ja imorrn har vi lovat varann att fortsätta..

Fick en tråkig nyhet ida me... Syster kan inte komma... :-( Såå tråkigt.. Men nu håller jag allt jag kan för att mamma o Oliver ska komma, fyy vad ledsen ja blir annars.. Men hon har inga vinterdäck, så vi får se.. Just nu e det massa snö i Norge o hela vägen allafall till Oslo o säkert en liten bit till..

Så nu sover hela huset  de e bara jag som e vaken, underbart.... Tim ligger i min famn o ska snart få en ny blöja o sen ska vi åxå sova.. Behåller han hos mig inatt igen ;-)

Men så länge det känns fel för mig så tänker ja inte lägga honom i hans säng för det kommer jag göra när jag känner mig mogen själv och kan sova själv... Just nu tänker jag följa mitt hjärta... Ja menar... dom andra 2 har sovit hos oss tills dom va 5 månader, så än e det ingen brådska, han ska nog kunna lära sig sova själv han me sen..

<3 Till min familj..... Älskar er massor....


Gonatt
  Andréa  

Skönt att man kan va lite till hjälp :-) Även om hjälpen blev från min Pappa, ha ha ha...



Ja visst e chai-latte gott, du kan förstå varför jag dricker det (nästan) VARJE morgon o har gjort i flera år..;-)



Hoppas verkligen din mamma o Oliver kan komma, vet ju hur mycke du saknar dom o längtat till dagen D är nästa helg då dom ska komma. Jag håller tummar o tår!!



Ha du Tim så länge du känner o vill breve dig, bebis-tiden försvinner så fort o snart e barnen stora o självständiga. Vi har Ebba hos oss när hon börjar "gny" efter nappen på natten/tidig morgon till det e dags att gå upp myyys



Nu ska jag krypa ner i sängen...först en puffelipuff ;-)



Tack för en mysig dag!



KRAMAR

Datum: 2009-11-05 / Tid: 23:24:27
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?