Fullt Ös..

Ja det har vart en händelserik vecka dagarna har gått i ett och vi har vart mer el mindre stressade hela tiden.. MEN det har vart skönt att umgås med mamma igen o nu känns det jobbigare än någonsin, nu när hon åkt hem igen, dels för att veckan gått så otroligt fort..
Nu e vi ensamna o jag ska städa lite här o fixa..

Tänkte bara bjuda på lite bilder o skriva mera senare...





Tim e nöjd med sin Gåstol, från mormor o Anna i dop-gåva..



Tim igen... hos Fadder o morbror Jonas som e väldigt omtyckt..



Liam o Nova-Lee var här i torsdags...



Timpa....



Innan dopet me pappa...



I kyrkan o sjunger Tryggare kan ingen vara..









Kyrk-kalaset, vi bjöd på pasta-sallad o bröd o ost..



fina presenter...



Några barn...









Kolla snyggaste lackisarna...



Saga o Wille...



tårtan...



Glader.... me fina halsbandet från Johan o Helena...

  Anonym  

Aaaaaaa vad jag hade velat vara med pa dopet....

Men jag ska fa se massor bilder nar jag kommer hem hoppas jag=)

Wiiiiiii langtar redan.....

Datum: 2009-11-17 / Tid: 04:44:19
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?