nu ska jag...

Göra ett gott försök att blogga, allafall minst ett inlägg om dagen, ibland strular blogg.se och har gjort ganska mkt så därför har jag tröttnat lite, det e segt att ladda upp bilder och ibland går det inte alls.. Lite trist...

Vi har inte gjort så mkt det senaste, mest vart hemma och haft vänner på besök...
Vi ska boka julbord nu och på fredag den 13:e ska vi bowla, det kommer bli första gången vi e helt barnfria, min mamma kommer hem på söndag (längtar) och stannar en HEL vecka hos oss... Sen kommer åxå Gabriels mamma hit på fredagen så det kommer bli kanon att ha båda mammorna hemma, jag ska njuta av gott sällskap och långa frukostar, det blir det alltid med Svärmor..
S nu håller vi på o fixar lite i huset så det ska vara fint tills dom kommer hit..

Vi har även dopet att planera, det kommer äga rum o Torpa kyrka söndagen den 15.e November och fadder ska min Storebror Jonas få vara, det känns jättebra och Tim gillar redan honom jättemycket..

Vi saknar Anna, Oliver o Felicia åxå som kommer hem med mamma, ska bli väldigt kul att träffa dom igen och jag ska få gulla med min favorit-tjejj Felicia, något sötare finns inte.. hon e gudomligt söt den lilla o precis lika tjejjig som jag...

Så visst har vi lite planer framöver här nu.. Jag saknar min familj jättemycket så jag ska njuta av varenda minut vi spenderar i en hel vecka.. Underbart...

Jag e  B A R A  lycklig just nu, livet e underbart...


Nu.... True Blood....

  Lisa Bandelin  

Äntligen! Vi har saknat bloggen på sista tiden. Förstår verkligen att Du inte har så mycket tid över för blogg men, Amon och jag, följer varje inlägg och kollar alla bilder. Såå roligt. Hälsa hela stora familjen. Kramar // Lisa, Amon (och Isidor och man med såklart)

Datum: 2009-11-06 / Tid: 23:36:55
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?