Bröllopsdag..

Har vi idag :-) Men vi firade den igår kan man väl säga.. Men tänk att vi har vart gifta ett år redan, o nu har vi även en liten son till här hemma, det var ingen som kunde tro det..
Tänk så nervös jag var vid denna tiden för exakt ett år sen, fyyy...
Idag tänker jag på hela bröllopet och kan bara vara nöjd att allt blev så himla bra..

Idag ska vi bara slappa o mysa, vi ska åka en runda sen men annars har vi inga planer..


IGÅR... hade vi skitkuul... Vi åkte gemensamt upp i en lånad bil.. Vi var framme vid 13-tiden o köpte åkband o 5-kampshäfte...
Vi började med att åka Lisebergsbanan, spelade lite o gick omkring..
Sen satte åkandet igång på allvar o vi åkte i stort sett allt..
Det var uppskjutet, höjdskräcken, uppswinget, changhai, jukebox, balder, flumride, virvelvinden, spinrock, de andra åkte kanonen (när jag skulle åka var den stängd pga tekniskt fel)
Kvällens höjdpunkt var helt klart UPPSWINGET, som jag var totalt livrädd i första åket, sen åkte vi den 2 ggr till, fick med Andrea i den åxå en gång.. :-)
Vi gjorde 5-kampen i lag parvis, skitkul, vi vann jag o Gabriel.. ja jag gjorde nog inte så mkt till vinsten, ha ha såå dåligt det gick för mig på vissa grenar, men skoj var det o de e ju huvudsaken..
Vi käkade och vi hann även sitta o njuta av ett glas rött på Kafé Åkaj, mysigt...
Så dagen o kvällen var verkligen lyckad... Vi vann ingen stjärnvinst denna gången, ALLA andra gjorde det, vi hade helt enkelt ingen tur med oss, vi vann lite smågrejjer bara..
Vi kom hem vid 00:3o- tiden.. Efter en kanondag...

(ja tyvärr blev det inga kort tagna igår) kameran e trasig åxå, faan hur ska ja klara mig nu, Noel har sugit på den så displayen funkar inte...

Ne nu ska ja fixa mig lite, ha en trevlig söndag alla...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?