Ny vecka...

Och idag e de tråkväder ute, det blåser som fasen o jag har huvudvärk. Hittils har vi inte gjort nåt..
Idag e det det vanliga röjet som väntar, en tvättkorg som väller över och 3 barn hemma..
Så snart ska jag försöka få nån slags energi och ta tag i saker o ting..

I Lördags hade vi en jättemysig eftermiddag o kväll, Gabriel, jag o Tim, vi tog bilen till Gbg och började med lite shopping i femmanhuset.. Vi gick först till PO.P och hittade där ett par jeans, en body och en mössa till Tim.. Sen kollade vi lite på skor o jackor, Gabriel köpte en jacka och 2 T-shirts o jag 2 par jeansleggings och 4 toppar + 1 skjorta, jättenöjd blev jag.. :-)
efter det tog vi en lååång promenad till järntorget och på Linnégatan låg restaurangen vi letat efter..  A HEREFORD BEEFSTOUW.. Vi fick ett bord som tuuuuuuur var, vi hade ju inte bokat innan.. O de var många som kom efter oss som fick gå igen..
Det var en häftig restaurang med supergod mat..  Jag tog Oxfiléspett m bakad potatis o vitlökssmör, Gabriel tog ryggbiff med pommes och vitlökssmör.. Tim var vaken och med nästan hela tiden, mycket kul att titta på där inne..
Vi satt väl där i lite mer än 2 timmar och hade trevligt, pratade och åt.. Restaurangen var fullsatt hela tiden.. Vi gick sen den långa vägen tillbaka till bilen, men det var mysigt vi kunde gå o titta på folk, prata o kolla skyltfönster..
Sen åkte vi hemmåt o var hemma igen 22.20..
En lyckad o trevlig kväll.. vi la oss i soffan o glodde lite Tv, barnen sov o hade haft det jättebra med Jenny..

på förmiddagen var Alvar m sin familj här, vi fiskade krabbor o hade kul..



Tim i nya PO.P- setet, i gbg fick han även mössan, såå sött..



På kvällen.. Restautangen.. mm

 

En lyckad lörda... verkligen...

  lotta  

setet från POP var jättefint:)

Datum: 2009-09-28 / Tid: 20:42:03
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/
  Jaqueline  

nu börjar du bli lite dålig på det hära med bloggen, fy på dig

Datum: 2009-10-02 / Tid: 08:34:32
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?